جام جهانی شمشیربازی| صعود 2 سابریست ایرانی به جمع 32 نفر نهایی/ زاهدی و فتوحی حذف شدند

14:33 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۶۶۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دو سابریت ایرانی با پیروزی مقابل رقبا راهی به جمع 32 شمشیرباز نهایی جام جهانی مادرید در اسپانیا راه یافتند.

خبرگزاری میزان - جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از روز گذشته (جمعه) با آغاز رقابت‌های بخش انفرادی و به میزبانی مادرید اسپانیا شروع شد که از بین 4 سابریست ایرانی علی پاکدامن به دلیل رنکینگ بالا در جدول 64 نفره حضور پیدا کرد، اما محمد رهبری با کسب پنج پیروزی در دور نخست مقدماتی به جدول اصلی راه یافت و محمد فتوحی هم پس از کسب 3 برد و 3 باخت در دور اول مقدماتی در نهایت بر برتری مقابل نمایندگان لهستان و مصر به جدول اصلی رسید.

نیما زاهدی هم با چهار پیروزی و 4 باخت از صعود به مرحله یک سی و دوم نهایی بازماند و در نهایت در جایگاه 88 ایستاد.

در آغاز رقابت‌ها از جدول اصلی جام جهانی سابر در مادرید علی پاکدامن در نخستین گام موفق شد لون شلافر از آلمان را با نتیجه 15 بر 6 از پیش رو بردارد و باید در در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف کایتو استریتس از ژاپن برود.

محمد رهبری در اولین مصاف خود در جدول اصلی برابر آلبرتو آپرینو از ایتالیا به برتری 15 بر 10 رسید و باید برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل بولاد آپیتی، سابریست سرناس فرانسوی برود.

محمد فتوحی هم در گام نخست به مصاف لوئیجی سامله، سابریست قدرتمند ایتالیایی رفت که در پایان با قبول شکست 15 بر 7 مقابل این حریف نامدار به کار خود در جام جهانی مادرید پایان داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *